Можливо, Ви знайдете відповідь на Ваше запитання в цьому списку:
Як задати питання?

Щоб задати будь-які питання пишіть в чат. Він знаходиться в правому нижньому куточку екрана. Ми намагаємось відповідати швидко :)

Які доступні акції і знижки?

Для перегляду всіх доступних знижок натисніть на кнопку акції в верхньому меню

Як розрахувати кількість саджанців?

Щоб розрахувати кількість саджнців натисність на іконку "калькулятор", введіть розміри Вашої ділянки, ширину між рядами та ширину мід саджанцями в ряду, після цього натисніть "розрахувати"

Чи є гарантія на відповідність сортів?

Ми гарантуємо заміну або повернення вартості рослин, якщо Ви отримали нездорове або пошкоджене рослину.
Ми гарантуємо відповідність сортів всіх наших рослин. У разі, якщо зовнішній вигляд рослин не відповідає своїм характеристикам в картці товару, зробіть фото і надішліть його нам на пошту.

Як оплатити замовлення?

Оплатити замовлення можна кількосам способами:

  1. Оплата на карту
  2. Оплата при отримані
  3. Оплата ра розрахунковий рахунок
Як дізнатись статус свого замовення?

При оформленні замовлення Ви вказуєте номер телефону та адресу електронної пошти, на які ми висилаємо смс-повідомлення і листи про стан замовлення - пакування, відправлення і доставку.

Якщо Ви хочете дізнатися більше про стан замовлення, зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в онлайн-чат.

Які терміни відправки замовлень?

Ми відправляємо саджанці та добрива два рази в рік:

  • Весна - березнь - травень
  • Осінь - вересень - листопад.

Насіння  ми відправляємо - один раз в тиждень.

Час відправки саджанців може змінюватися через погодні умови.

Чи можна змінити замовлення після його оформлення?

Так. Можна вносити зміни не пізніше, ніж за 3 тижні до початку відправки замовлень. Для цього зателефонуйте нам, напишіть на пошту або в онлайн-чат.

Скільки коштує доставка?

За тарифами «Нової Пошти» вартість доставки однієї посилки - від 40 грн.

*Вартість доставки залежить від фактичних розмірів посилки та розраховується індивідуально.

Чи можна приїхати до вас в магазин?
  • Так, звичайно, наш магазин розташований за адресою: Вінницька обл. смт. Літин, вул Ватутіна№15 
  • Ви зможете подивитися товари наживо і купити те, що сподобається.
  • Також Ви можете оформити попереднє замовлення на сайті або по телефону, щоб потім його забрати в магазині!
Я хочу обміняти або повернути товар. Що мені робити?

Не хвилюйтеся, ми постараємося вирішити питання позитивно для Вас. Якщо отриманий товар не відповідає Вашим очікуванням, зв'яжіться з нами за телефоном (+38-097-966-06-92) або напишіть на нашу пошту info@litynsad.com.ua. Але, зверніть увагу на цілісність і збереження зовнішнього вигляду упаковки, коли забираєте посилку у відділенні транспортної компанії.

Залишились питання?

Звертайтесь за телефонами:
+38 (095) 766 45 05
+38 (063) 017 01 69
+38 (097) 966 06 92

Або пишіть на e-mail:
info@litynsad.com.ua